Hemma!

Hej!

Nu kommer det nog en bildbomb någon gång under dagen. Ska bara bara skriva lite först. Jag måste säga att nu när jag kommit hem är jag lite osäker på det svenska tangentbordet....Jag trycker hela tiden ner Shift för att få en punkt men i Sverige blir det ju en kolon....Jag skriver ofta ett q istället för ett a och skriver hela tiden utan åäö så jag får verkligen tänka efter när jag skriver....Lite jobbigt. Förut missade jag @ för det sitter på andra sidan tangentbordet i Frankrike...

Flygresan hem gick bra jag satt mellan Tobie och Lottie. Lottie var jättelugn så det var skönt men Tobie var lite nervös. Han har aldrig varit rädd för att flyga förrän askmolnet kom och hela vägen hem satt han med sin tröja lindad runt huvudet för han tänkte att då kunde han låtsas som att han var på bussen eller nåt sånt. Resten av resan var vi jättetrötta och på båten blev jag Tobie och Edvin jagade av arga föräldrar. Edvin och Tobias gick fram och satte sig vid några tjejer ( typ 12-13). Dom flyttade på sig och då följde T och E efter och jag filmade. Sen gick tjejerna och sade till sina föräldrar föräldrarna gick emot oss och Tobias och Edvin började springa och jag följde med. Sen är resten en lång historia men i slutändan så fick vi inget skäll eller nåt för dom typ släppte det.

Orkar inte skriva mer nu är fortfarande jättetrött....

Puss och Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0