Hejda Serigny

Hej!

Imorgon aker vi ifran Serigny (Vienne) till Paris och vi maste saga hejda till varan franska familj:( Lite sorgligt for man (jag iallafall) gillar familjen!

Det har hant mycket sen sist jag skrev och jag kan inte skriva allt nu forjag vet inte hur lange jag far ha datorn...Darfor skriver jag lite snabbt om en kul sak som hande idag :)

Vi var pa en grillfest med alla franskar och svenskar...Manon min gamla fransk kunde inte komma det var jattetrist :`( Nu nar jag var sa nara och allting...men iallafall

Vi var och grillade och sen at vi. Nar vi atit fardigt sa gick vi ut for att sola lite bredvid oss spelades det fotboll. Da kom en fransk kille fram till mig och fragade om mitt nr. och jag gav det till honom da skickade han direkt hello i ett sms men jag svarade inte for det kostar sa mycket. Sen efter en stund sa kom han fran med en syrenkvist till mig den var lite vissen men anda det var ju ganska gulligt. Sendan gav en annan kille (tror att han heter Quentin) mig en lite sot blomma (sana som brukar vaxa pa grasmattan hemma som egentligen ska vara i rabatten) da stack den andra killen ivag pa sin cykel. Nar han kom tillbaka hade han med sig en rosa tulpan :). Lite gulligt haha Sen nar jag stod inne med nagra andra svenskar sa kom det en liten kille fram till mig och gav mig franska kindpussar och sedan gick han igen fastan vi var typ 5 pers och mest tjejer :) Sen fick jag veta att det var den killen som hade sagt till Jesper O att han tyckte att jag var vacker och att jag lät smart nar jag pratade (fastan jag pratade pa svanska)

Lite kul hinner inte skriva mer nu for jag ska packa allting (packade lite i morse) och helst lasa kemi...

Puss o Kram aterkommer nar jag ar hemma igen (om jag inte fartag pa nan dator i Frankrike)

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vi hoppas verkligen att du kommer hem trots den fina uppvaktnigen.Det skall bli spännande att se alla kort och få höra dig berätta mer om dina upplevelser.Kramar.

2010-05-03 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0