Franskt

Hej!

Var bara tvungen att lägga in snabbt. Jag chattade precis med en fransk kille som heter Steven. Jag vet inte riktigt vem han är men han gick tydligen i min klass när vi var i Frankrike. Han sa hej och jag sa hej och helt plötsligt sa han "I think that you are beautiful" och ja sa thank you och en rodnande smilis och sedan sa han " I love you" och en rodnande smilis. Jag visste inte vad jag skulle säga men då skickade han och frågade  om jag kunde skicka en bild och då sa jag att han kunde väl kolla in min facebook istället. Men jag ville bara säga en sak med det här inlägget.Vad är det med franska killar?! Dom säger ju att dom älskar en när dom typ har sett dig 3 gånger. Visst det är jättekul att höra att man är vacker eller snygg :) men det känns som att dom driver med en när som sammtidigt säger att dom älskar en.....

Jaja jag lägger in ett litet tips från Caroline (min fransk syster). En kille som har många sjukt konstiga(men roliga) videos...:) Kolla också in hunter 3 :)

" Have you ever tried to stoke a cat backwords??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0