Senil??

Hej!

Jag skulle precis logga in på bloggen och jag glömde bort vad man skulle skriva i rutan där man inte skrivet sitt lösenord...Jag var inne på bloggen igår för att kolla statistiken och idag visste jag inte hur jag skulle göra...lite läskigt..Jag fick fråga Martina via facebook...tur att sånt finns haha tänk om jag hade varit tvungen att skicka ett brev...då hade det tagit betydligt längre tid....

Jaja nog om det...Idag har det inte hänt så mycket...Jag har pratat med en telefonförsäljare för canal digital tre gånger eftersom att bara jag varit hemma helatiden och hon inte fått tag på pappa....men hon var ganska trevlig så det gjorde inte mig så mycket haha..

Kristina från Duvemåla är slut (hade föreställningar igår) det gick väl ganska bra...Jag hade inte något solo eftersom att jag hade en förkylning på stämbanden (jag skriver hade för att det redan är lite bättre. Tack för tipset Martina :)). Därför kunde jag inte göra bort mig...eller jo det går ju men jag tror att jag lyckades ganska bra ändå...Det jag skulle göra var enkla grejer, byta papper framme på scenen, vara med i ett resesällskap, sjunga i kören och sjunga i mick med Ellen, Josefine och Moa på en väldigt kul låt som heter "tänk att män som han kan finnas" Det är som en dialog som man sjunger. Det är precis när svenskarna kommer till amerika och inte kan någon engelska. Då försöker dom förtvivlat förstå vad det snälla pastor Jackson säger...väldigt kul text :)
Replikerna som kommer att sitta i ett tag är: " Vadå? Ska jag gå och dö nu eller?" levererad av Elias som inte riktigt var med på vad han skulle göra på genrepet. Den andra är " Och då sa gud......Vad sa gud?" Levererat av Moa som under genrepet totalt glömde vad gud sa i den versen som hon skulle läsa :)

Det var det...imorron ska klassen på utflykt till Lojsta där ska vi paddla kanot och massa annat kul. Vi ska fixa matsäck så nu ska jag gå och koka pasta till min pastasallad :). Jag och Fanny tar moppen dit så man får lite sovmorgon :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0