Kommentarer

Hej!

Jag skulle bara gå in och kolla om någon kommenterat....skulle egentligen inte skriva.

Idag har vi fixat med vagnen den blir skitfin!!!

Jag har läst typ 3 Fushigi Yuugi böcker och försökt att övertala Linn om att sälja den första boken till mig (den enda som jag inte har i hela serien på 18 böcker).

Jag har läst lite i utvandrare-böckerna och har ca. 100 sidor kvar nu...

Nu ska jag kolla på film....

Lägger in en bild på fina tjejer....:D

Kram<3

Avslutning på tisdag...blandade känslor men ville bara lägga till att Våran vagn ÄGER :D



Kommentarer
Postat av: Moa

VI är snyggast, bäst och vackrast

2010-06-12 @ 23:23:01
URL: http://keepondenying.blogg.se/
Postat av: Mimmi&lovisa<33

jag håller med Moa fullt ut!! ingen är bättre än vad vi är =P

2010-06-13 @ 20:47:55
URL: http://milooon.blogg.se/
Postat av: Fanny

det var jag som skrev den förra kommentaren... det bledde lite fel där =D

2010-06-13 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0