Hål!

Hej!

Just nu ska jag egentligen ha franska men dom har åkt till Roma för att se på bilder. Det är bara jag och Tobie kvar som inte ville/kunde åka med. Eller ingen ville typ men Barbro tvingade dom flesta....Så nu har vi typ hål. Vi satt i korridoren och visste inte vad vi skulle göra då kom Bertie förbi och undrade vad vi gjorde då sa jag att vi hade hål men vi var så ovana att ha hål så vi visste inte vad vi skulle göra. Då frågade han om vi ville gå in i hans klassrum och kolla på youtube eller nåt sånt. Då sa vi ja:D Ibland är det väldigt bra att vara omtyckt av lärare så nu bloggar jag och samtidigt lyssnar vi på Mikas Happy Ending :)

Jag och Tobie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0