Skåne-Åhus

Hej!

Nu är vi nere i Åhus. Vi klarade av alla tåg och bussbyten och var väldigt  nöjda med oss själva. När vi kom till Åhus handlade vi lite och sedan gick vi hem till lägenheten för att vila ut oss. Nu har jag precis kommit hem från en vandring genom Åhus där vi bl.a. besökte glassbåten. Massvis med glass i alla smaker. Jag kan säga att jag beställde en liten mjukglass och den var större än en stor mjukglass på pressbyron...

När vi gick av båten så hade det åskat och regnat så att passagerar-avgången funkade inte. Vi fick gå av via båtdäcket. Det har jag inte gjort förut :D

Mer nån annan dag. Har förresten sökt 4 lägenheter men har inte fått veta något än...imorron ska vi och kolla på beachhandbollen :)

Kram<3


lägger in en bild från min förra skåneresa till Malmö. Nu är jag som sagt i Åhus, Kristianstad

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Ha det så kul på resan tillsammans med dina kompisar njut av sommaren och livet. kramar till er alla.

2010-07-19 @ 00:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0