Glada nyheter

Hej!

Skriver lite snabbt i punktform tror jag.

 

  • Idag ramlade ett brev i min postbox som mamma kom hem med. Det var ifrån gymnasieintagnings-tjosan. Jag har kommit in på Rytmus, stockholm keyboard/piano :D Så nu ska jag bara leta boende och komma ihåg att tacka ja...påminn mig! Är det någon som känner någon som känner någon som har boende att hyra ut i närheten av nacka? Eller med goda förbindelser via kollektivtrafik?

 

  • Jag har köpt två klänningar. En av dom på internet och det var helt en chansning på storlek osv. Den passade :)

 

  • Ska troligtvis på Åhus beachhandboll veckan efter stångaspelen.

 

  • Ska vara med i två lag på stångaspelen

 

  • Imorron spelar jag på hemse bibliotek på hemsedagen och tjänar lite pengar :)

Det var mina goda nyheter för idag :)Hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0