Åhus

Hej!

Nu har det gått några dagar här i Åhus och redan imorron är det dags att åka hem...:( Det har varit fint väder men idag så regnar det :/ som trogna beachhandbolls fan så gick vi ner till stranen ändå (en dag satt vi på läktaren sex timmar i sträck, en dag fem...men igår var det bara fyra men det är bara eftermiddagar vi har räknat tiden på). Det ledde tyvärr till frostskador men jaja. Just nu lagar Fanny och Moa mat...Jag lagade mat i förrgår och dagen före det och torkade all disk precis så jag satte mig vid datorn. Köket är ändå inte stort nog för oss alla...Ikväll ska vi ner till beachhandbollen igen och se finalerna.

Nu vet jag inte vad jag ska göra....jag får ju inte plats i köket...men jag vet inte vad jag ska göra annars...Nån som har någon kul idé?

Bilder kommer nog upp senare när jag kommit hem (ska bara få dom ifrån Moa först). Om den där bildsaken vill funka nån gång!

Jaja ses kanske senare

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0