Tillbaka!

Hej!

Nu har jag varit i stan. Det var mysigt men väldigt kallt...Jag köpte lite fler julklappar så nu är jag klar, tror jag. Bara en sak som ev. ska bytas. Annars är jag nog klar. Vi konstaterade att dagens barbies är väldigt fula. Alldeles för översminkade, för stora bröst och för långa (smala) ben. Det var bättre förr! ;)

Vi åt buffé på bambo palace. Jätttegott! Jag provade lite nya saker och man fick ju äta så mycket man ville! Det kostade ju också lite men det var min julklapp till mig själv!

På vägen hem handlade jag ketchup och bröd. Nu ska jag nog fortsätta att läsa i "The Catcher in the Rye".

Bye bye pepparkakspaj! (något att testa kanske...hmm..)

Kram! <3

Det blir en låt på engelska idag. Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesen't show signs of stopping
And I've bought some corn for popping,
The lights are turned way down low,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

When we finally kiss godnight,
How I'll hate going out in the storm!
But if you'll really hold me tight,
All the way home I'll be warm

The fire is slowly dying,
And, my dear, we're still good-bying,
But as long as you love me so,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0