Onsdag, kul att jag var tvungen att tänka efter för att veta vilken dag det var....

Hej!

Idag köpte jag en kofta och ett nagellack på vägen hem. En svart kofta och ett silverglittrigt nagellack som jag ska ha till körkonserten. I helgen så ska jag kanske in till stan och köpa skor och julklappar och om jag inte gör det i helgen så ska jag göra det helgen efter det. Mycket pengar som går ut den här månaden. Men det är ju bara jul en gång om året!

Nu har jag massvis med läxor även om jag önskade att jag inte hade det så att jag bara kunde få lägga mig på sängen och läsa en bok. Nej, ut genom förnstret med alla såna idéer. Ett snabbt inlägg hinner jag nog med.

Har precis ätit. Det blev pasta och kyckling från frysen. Gott men inte direkt gourmet. Idag var det gympa, jag kommer ha träningsvärk imorgon. Men det känns skönt på ett sätt för då känner man sig så frisk och glad! Eller något sådant liknande haha. Vi hade också eos examination, tror att det gick bra. Engelska och svenska/samhälle. Jag ska vara med Josef, Martina, Simon och Richard. Vi ska granska barnprogram och barnfilmer. Om dom är könsdiskriminerande (inte som att någon säger "du är ful för att du är kille"). Vi har en massa idéer på gång och det är en av mina läxor. Men att tillbringa helgen med att kolla på disneyfilmer (eller i alla fall klipp från filmerna) är inte så dåligt ;).

Nu ska jag fortsätta plugga, gemu prov imorron. Gehör, takter och intervall så svårt! Jobbigt...

Bye bye äppelpaj <3 Kram!


solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0