Ingenting

Hej!

Har faktiskt inte så mycket att skriva. Hade bara lite träningsvärk idag. Alla lektionerna var enkla och jag slutade innan man börjat. Nu ska jag snart äta för hungrig är jag! Sen ska vi nog mysa lite med film och chips. Man måste ju återställa kalorierna när man rört på sig så mycket. För jag har faktiskt tränat sjukt mycket den här veckan. Särskilt för att vara jag.

Nu blir det snart pasta och bacon :).

Trevlig helg! Snart är det jul <3

Kram!<3

p.s. det har snöat hela dagen och natten. Jag fick nästan inte upp dörren i morse och då ksojar jag inte. Säkert en decimeter snö bara inatt d.s.


Vinterbild från förra vintern.


Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Trevlig helg

2010-12-04 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0