Ikea

Hej!

Helt oväntat tog jag en tripp till ikea med min mamma och lillebror. Jag köpte (okej fick av mamma) värmeljus, fyra ljusstakar och en sådan där bra rulle som man använder för att ta bort hår ifrån kläderna. Fina grejer ;).

Måste tipsa om en otroligt rolig sida som också har en slags julkalender men med skämt. Min sorts skämt dvs. Har du ganska halvtaskig humor? Kolla in det här.

Jag är fortfarande mätt sedan ikea. Så nu ska jag packa upp mina ljustakar och mysa lite med värmeljusen samtidigt som jag skriver min uppsats till datorkunskapen. Den handlar om upphovsrätt, svårt att formulera sig och betygskriterierna är lite luddiga. Men så är det...Jag har grammatikprov i engelska imorgon också så jag hoppas att det går bra. Jag ligger just nu på ett genomsnittligt vg men jag fick bara g+ på det första gramatikprovet. Så nu ska jag plugga järnet!

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0