Hej!

Hej!

Idag har jag inte gjort någonting klokt eller nyttigt allt. Jo jag har tvättat och spelat lite piano samt rättat mina engelska gramatikövningar som jag gjort. Mitt mål med dagen var att äa all min mat ur en skål (som jag självklart diskade mellan) och det lyckades jag med. Ingen större bedrift. Under hela dagen så har jag bara...slappat. Ganska skönt faktiskt. Imorgon så bär det av in till stan för att shoppa skor med Stina. Kanske man ska kolla lite på julklappar också så man slipper att vara hysterisk nästa helg...

Nu ska jag nog kolla på tv. Slappa mer helt enkelt...

Fortsatt trevlig helg allihop!

Kram! <3


Lägger in en favorit i repris bild..:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0