Ceasar Barney Billy Figaro Larsson von Bus!

Hej!

Nu är det snart nytt år, jag har inte skrivit på jättelänge. Hoppas att ingen blivit besviken. Jag minns inte vad jag skrev i det sista inlägget men nu är julen över. Jag fick många fina julklappar. Tyvärr var det ett förskräckligt snöoväder så jag kom inte ner till min mormor som bestämt, plogen gick inte. Jag var däremot hos min farmor en stund, tomten kom också så det var mysigt.

Annars har jag bara softat runt. Idag fick jag en jättefin teckning från min bästa kompis som numera är bosatt i skåne. Såna saker blir man så glad av! Tack så jättemycket! Ska ringa dig imorgon! <3

Imorgon är det nyår. Blir en lugn kväll med familjen -eller delar av den- jag ska laga lite mat. Efterrätten gjorde jag idag, cheesecake <3.

Nu ska jag gå och lägga mig, eller lägga mig i sängen och läsa rättare sagt.

Katten Ceasar busar som vanligt.

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

HÄRLIGT att ha dig hemma ! Men det går såå fort.kram

2010-12-30 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0