Back to school

Hej!

Det blev en extra vända till skolan idag haha! Ellen och Gabbi hade på nåt sätt lyckats låsa ut sig och kunde inte få tillbaka sina grejer. Så Ellen ringde mig och typ halvt skrek " Ge luren till niklas eller ann fort!" Hennes batteri höll nämligen på att dö. Jag fick åka med när niklas körde för att hämta henne.

Sen åkte vi hem igen, åt köttbullar och chips, kollade på en film, lyssnade på lucia från högby, kollade idol, spelade gitarr och piano, sjöng och nu vill jag läsa i min bok och typ sova...men jag måste ju se vem som vinner idol.
Det är ju första gången på tre år som jag har den chansen eftersom att högby alltid hade sina familjekvällar på idolfinals-kvällen. Det har dom i år också men nu går jag ju inte där...

Imorgon ska jag till stan och köpa julklappar med Louise, Elise, Moa och Martina. Vi skulle äta också..nån buffé så då ska man vara ordentligt hungrig! Tyvärr så ville dom andra äta redan tolv..så jag vet inte vad jag ska göra. Skippa frukost eller nåt? Men det är ju inte heller så bra :/. Jag hittar nog på nåt...

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0