Trött!

Hej!

Jag är jättetrött och vill bara sova så det här inlägget blir typ kortare än någonsin. Idag hade jag nästan inga lektioner med min klass...Först samhällskunskap...med klassen vi gick igenom betygsmål...

Gympa, alla stack typ för hälften hade inga kläder och dom andra ville typ inte vara med och låtsades att dom inte hade kläder...Lunch satt med några tjejer och en kille som heter David...han har lika konstigt schema som jag!

Estetisk orientering...vi diskuterade olika saker om vad som är estetik osv. det var inte med min klass men jag träffade en trevlig trummis som hette Daniel....vi hamnade i samma grupp när vi skulle diskutera kursmål...

Engelska. Var sjukt trött men gillar min engelskalärare som pratar väldigt brittisk engelska pga. att hon bodde och jobbade i England i tre år. Nu har hon en sydafrikansk make som kanske ska prata med oss nån gång...

Köpte halstabletter på vägen hem. Skulle åka buss med Martina men hon glömde sina papper i skolan och fick ta en senare buss...Jag kom hem lite innan sex det regnade hela vägen hem så jag gick i regnet...Det var dock en ganska fin regnbåge ett tag. När jag kom hem så hade Ellen fixat pannkakor :D

Jag har dragit på mig nåt virus av något slag och har lite ont i halsen och är lite förkyld men ska dricka ingefära ikväll och gjorde det igår också...

Nu ska jag snart duscha och sen ska jag nog kolla på tv...undrar om det finns nåt bra...

Kram<3

p.s. om mamma ser detta så får hon gärna ringa...jag skulle behöva mitt 5-ämnesblock till nästa vecka och undrar om du kan ge det till Ellen på något vis när hon åker ner i helgen...jag skulle också vilja ha mina stora raggsockor i många färger och mina vita luddiga strumpor med rosa prickar...d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0