Stockholm:)

Hej!

Nu är jag i Stockholm och har flyttat och packat in mina grejer. Familjen jag bor hos är underbar och dom har två barn. Imorgon ska vi till skolan...läskigt! Vi har kollat lite på bussarna idag så jag hoppas att vi hittar :O. Det ska nog vara ganska lungt för Ellens pappa ska hjälpa oss vid bussen till Nacka och sen så åker han vidare in till centralen...
Nu blir det bilder!

Ellen skrev notan innan vi åkte och storhandlade på ica maxi

våran farstu

en annan del av farstun och man kan se ett svart draperi. Innanför där finns tv-rummet

våran ingång

vårat skafferi

vardagsrummet

annan del av vardagsrummet

Hallen typ

Datorrummet

en väldigt dålig bild av sovrummet. rakt fram är våra garderober där förvarar vi allt!

en del av badrummet till vänster finns duschen :)

Kram!<3 nu ska jag sova så jag orkar upp imorron!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Lycka till med vuxenlivet. Det kommer säkert att gå bra om ni tar ansvar och kämpar på, och det vet vi att du kommer att göra. Bostaden ser ut som ett riktigt tonårsrum.Kramar från oss.

2010-08-19 @ 13:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0