Söndag

Hej!

Nu är det sista dagen på veckan och om fem dagar åker jag hem till Gotland igen :D. Kvar är en vecka av skoldagar men det går så sjukt fort så den är nog över innan jag hinner blinka. Idag får vara en slappdag så jag orkar med morgondagen då jag går från kl. tio till halv sex...tungt...men jaja får försöka att hålla huvudet uppe och göra det bästa av situationen! Gud vad vuxen jag lät där...haha

Snart ska jag äta lunch/middag...undrar om det blir köttfärsås eller kyckling....hmm..svårt val...senare i veckan måste jag och Ellen kanske tvätta lite...om hon inte tog med sin tvätt till Gotland...det vet jag inte...Isånt fall så får jag tvätta själv...lite onödigt kanske men jag måste tvätta lite jag med...

Har läst ut farmors bok nu...den var ganska bra...jag får nog låna en ny i samma serie i helgen...

Nu ska jag se om jag hittar nån kul film att kolla på :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Bokhyllan är full med böcker så det är bara att komma och låna. Kram farmor.

2010-08-29 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0