...

Hej!

Idag så har jag bara gått i skolan en halv dag. Jag började vid tio idag men jag gick upp alltför tidigt. Ändå höll jag på att komma försent pga. bussen var försenad. Jag hade min indeviduella pianolektion. Det gick jättebra och jag fick en läxa som jag ska träna på!

Jag visste inte vem jag skulle äta lunch med men det blev Adam, David och Staffan :). Dom brukar jag inte äta med så det var trevligt. Sedan hade vi svenska. Vi fick skriva ett brev om oss själva och våran väg till Rytmus. Det var ganska kul. Sara våran samhällskunskaps lärare var sjuk så vi hade håltimme. Jag, Frida, Hanna och Erik gick ut för att köpa block (det var Frida som skulle ha block). Sedan satt vi med några från våran klass och snackade en stund. Nästa lektion var matte. Vi hade vikarie och hon pratade lite om negativa tal och vi fick göra en sida med uppgifter sen visste hon inte vad vi skulle göra så vi fick sluta när vi var klara. För mig var det ungefär fyrtio minuter. Den sista lektionen för dagden var franska. Våran franskalärare äger! Han är jätterolig! Jag och några till fick berätta våra telefonnummer på franska och alla andra i klassen skulle skriva ner dom så nu får man se vad jag får för intressanta sms ;).

När vi kom hem så åt vi mat och nu kollar vi på film. Jag har pratat med mamma och jag åker hem på fredag.

Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0