Tomat...

Hej!

Skulle bara snabbt skriva en sak. Jag sitter på min kusins rum och ska bara lägga in snabbt snabbt liiitet inlägg. Jag tror att jag börjar bli beroende av min blogg....trots det att ingen läser den. Konstigt.

Men iallafall så ville jag bara säga att min lillebror m.fl. spelar the sims 3 och har fått nåt konstigt på hjärnan haha dom har en familj där mamman heter Anna och i efternamn Panna. Hm...lite lagom kul kanske men när dom döpte sonen i huset till tomat och gav honom en skrikigt rosa smoking med turkos fluga och grön skjorta då ville jag inte se mer. Han kommer bli mobbad...om man kan bli mobbad på the sims men det kan man säkert haha. Som sagt blir det inga bilder i helgen. Men är det ingen som läser så behöver jag inte oroa mig för det haha.

Imorgon ska vi nog ned till centrum men jag har köpstopp! Eftersom att jag ska till Frankrike måsta jag börja spara!

Till sist vill jag tacka dom som kommerterat :) jag blir verkligen jätteglad! (även fast det inte är så många...)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Moa

DEt är visst någom som läser! Jag är en fullt trogen läsare!

2010-04-10 @ 22:03:48
URL: http://keepondenying.blogg.se/
Postat av: Farmor o Farfar

Jättekul att vi också får möjlighet att läsa och vara delaktiga i hur du har det! Kramar!

2010-04-18 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0