Stockholm

Hej!

Nu är jag i Stockholm hos mina kusiner. Jag skulle egentligen med min mamma, hennes systrar och min mormor på en trädgårdsmässa. Men jag var alldeles för trött imorse (skulle ha gått upp vid halv sju) så jag hoppade det (nu är jag hemma hos mina kusiner).  Tyvärr missade jag Ikea. Jag är inte direkt Ikea frälst men om man kanske ska flytta så kan det vara lite kul att kolla vad som finns.

Det har jag ju glömt att säga. Jag har sökt in till en skola i Nacka som hater Rytmus. Jag var där på intagning för någon vecka sen och jag får besked den 16 april :). Längtar!

Idag blir det inte någon bild för jag glömde sladden till kameran hemma :(.

Ha det bra ! puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0