Skåneresan

Tjabba tjena hallå!!!

Här kommer jag igen...helt random efter ett drygt halvår...ja...men nu är jag iallafall i skåne och det tycker jag är värt att skriva om :).

Jag är här med min bästis Fanny, hennes lillasyster Mimmi och Mimmis kompis Lovisa. Vi bor nästan hos deras pappa dvs. han har lånat en lägenhet lite längre bort i hans korridor och där bor vi :). Jag och Fanny bor inne i killens sovrum jag sover i sängen och Fanny på golvet (madrasser) och Mimmi och Lovisa i vardagsrummet (bäddsoffa).

Vi har gjort lite olika saker...shoppat (det ska vi imorgon också så jag fixar bilder då:) om jag kommer ihåg...), åkt på konstrunda och sett sevärdigheter bl.a. ales stenar (turning torso), varit hos Fanny och Mimmis mormor och morfar och badat:) (äventyrsbad). Det kommer ni nog få se lite bilder ifrån...om jag lyckas...

Nu ska jag med Lovisas hjälp "pimpa" min blogg så att jag slipper det tråkiga blommor och lila saken :)
eller så blir det imorron...får se :)

Puss & Kram!!



Mitt och Fannys sovrum

Lovisa och Mimmis "sovrum"

Ales stenar

Jag och Fanny i en populär "hoppbild"

Fanny jag Mimmi och Lovisa...i en alternativ "hopp"bild

Fanny mäter längden av ales stenar

Sopsortering....

skyltar är bra...p.s. bilden gick inte att vända på för att jag har inte programmet till min kamera på denna datorn..

Picknick i nationalparken vid Stens huvud

Fin bild hos "mormor och morfar"

Fin utsikt från deras balkong

Fjortisar 1 och 2 på toaletten

Turning Torso och Ceasar...elr nåt

Mimmi Lovisa Fanny och Jag vid hamnen

Jag och Fanny vid hamnen

Allihop ( Fanny, mimmi deras mormor och morfar jag och lovisa)

Hoppbild igen :) Turning torso i bakgrunden

Jag och fanny :) Turning torso i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Moa

Kul att du börjat blogga igen och bilder också ojoj oj :) "finbilden" var riktigt fin!

2010-04-06 @ 15:13:20
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0