Shopping

Hej!

Var nere i centrum idag. Provade lite grejor trots köpstoppet...men jag köpte bara ett linne för 49kr (kommer bild senare). Jag är faktiskt lite stolt för det fanns mycket fina saker. Jag hjälpte min mamma lite att välja kläder, det gick bra :). När jag kommer hem så ska jag rensa ut min garderob så jag får plats med allt nytt :D.

Ikväll ska vi äta Taco :D Min favorit! Imorgon blir det nationellt prov i Svenska för mig och Fanny (muntligt). Vi får se hur det går. Vi är duktiga på att prata, vårt problem är att vi ibland har svårt att hålla oss till ett ämne. Vi pratar i s.k. spiraler. Som tjejer ofta gör (sa min svenskalärare).

Nu blir det snart tacos och sen åker vi hem med båten :). Imorron så är man nog trött men det får gå.

Tack till min trogna läsare, du vet vem du är haha ;)

Kram <3


Favorit i repris :)

Kommentarer
Postat av: Moa

jag vet vem jag är, puss <3

2010-04-13 @ 21:26:11
URL: http://keepondenying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0