Packning

Hej!

Nu ska jag snart packa :)

Gjorde nat. prov i matte idag. Vet inte hur det gick men det kändes ganska bra :). Vi fick se på film på so.n en film om Hitlers liv. Han blev misshandlad av sin pappa när han var liten! Det visste jag inte. På tal om det har jag fortfarande ett brev att skriva till Emerich Roth...Jag måste börja packa snart...:S kommer springa runt som en dåre imorgon och försöka packa ner allting (vi åker tidigt lördag morgon).

Idag hände kanske inte så mycket annars...Jag ska bara lägga in här lite snabbt och sen packa...Det har jag sagt några gånger nu..hm..Jag vet inte vilken väska jag ska ta för den kan inte vara för tung och den måste ju ändå vara ganska stor. Barbro (franskaläraren) sa att vi skulle helst ha en rullbag för vi skulle vara tvugna att släpa på bagaget en del...Måste också betsämma vad jag ska ha med mig.

Nä ska nog packa nu :)

Ha det bra!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0