Nedlagt internet...

Hej!

Nu har jag inte lagt in på ett tag och det här kommer inte bli ett långt inlägg. Vårat internet har pajat...Vi hade köpt ett nytt bredband som skulle vara trådlöst till alla datorer men helt plötsligt får det bredbandet för sig att det ska sluta funka på alla datorer. Inte kul!

Så det blev inget bloggande :(. Men nu är jag tillfälligt tillbaka :). Men nu måste jag sluta igen för det börjar bli sent och jag ska ännu läsa kemi. Jag hade räknat fel i min fina uträkning med (diagram och allt) så jag måste nu istället för att läsa 4 sidor per dag läsa 6 och om jag vill slippa läsa i Frankrike måste jag läsa typ 12 sidor per dag (det tänker jag inte göra) men man kan ta lite mer än 6 sidor.

I helgen blir det inte heller bloggande för då åker jag med Kören till Stockholm för att ha en kul helg. Däremot blir det nog gott om bilder efteråt :) om jag hinner. Det är så mycket nu med nationella prov, läxor , gymnasieansökan och allt sådant.

Nu måste jag gå!

Puss o Kram <3

p.s. ursäkte stavfel och liknande för jag hinner inte kolla igenom ordentligt :S d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0