Läxor...

Hej!

Ska egentligen plugga...som vanligt. Vad kul det är för folket som läser bloggen när jag helatiden börjar med att säga att jag egentligen ska plugga. Förlåt för det men så är det...

Har precis varit ute med Johan och jonglerat lite med en fotboll...han är ganska duktigt det är jag som suger totalt! Jag försökte jättelänge men gav till sist upp och gick in.

Idag hände det kanske inget speciellt. Jag har läst 8 sidor kemi duktig som jag är :). Har till och med räknat lite matte men nu har jag fastnat...fattar inte :(. Jag får fråga Fanny eller nån...Nu kom jag på att jag har nationellt prov i matte på fredag aah! (visserligen i svenska också men jag är inte lika nervös för det). Jag måste nog kolla igenom hela grundkursen i matte nu...Sen ska jag se på Greys Anatomy vid nio :D. Älskar det! Många frågar varför och jag kan inte riktigt förklara, jag vet inte vad som är det bra. Det är bara så.

Lägger upp en bild på mig från idag :P. Provade Kampos glasögon och shit vad snygg jag blev...inte haha men man kan ju alltid skratta åt kortet och man lever längre av ett gott skratt. Alltså förlänger jag livet på er som läser detta. Vad bra!

Puss o Kram <3

ser lite läskig ut med röda ögon och jag vet att glasögonen ser ditmålade ut. Men det är faktiskt bara blixten som reflekterar i det vita :)

p.s. Jag vill lägga upp "fyra män" på bloggen men jag är inte tillräckligt teknisk om det är nån som vet hur man gör eller nån som har en youtube (eller liknande) sida som kan lägga upp så kontakta gärna mig :). Med en kommentar eller nåt haha :) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0