Ingenting

Hej!

Har egentligen inget att skriva om men det brukar vara bäst då för då sitter jag inte vid datorn så länge och kan återgå till mina läxor...

Idag hände det inte så mycket...JO! Just det! När jag vaknade så snöade det...och det snöade inte lite heller
:( Marken var full av vit snö och det hävde ner hela tiden! Inte den bästa morgonbilden en aprilmorgon...Jag som igår på bussen sagt att jag troligtvis snart får byta ner mig till en ännu tunnare jacka fick istället ta på vinterjackan igen. Inte så kul. Som tur var började det senare på dagen att regna så nu är det barmark igen. Även om regn inte heller är världens bästa väder så tyckte jag att det var mysigt för när man gick ut efter det regnat klart så luktade det sommarregn :).

Maten idag i skolan var som vanligt inte så god...det skulle vara falafel med ris och tomatsås. Falafel-bullarna var säkert helt okej 2 timmar innan vi kom till matsalen men eftersom att dom (troligtvis) legat på värme hela dagen så var dom väldigt torra. Vi kallade dom för gräsbollar (kanske var dom torra från början men om dom inte var det så beskyller jag nån för att göra torra kikärts-bullar och det är inte så snällt. Därför skyller jag på värmen). En sak jag och min kompis funderade på var att på monitorerna stod det att vegetarianerna skulle få samma (det var ju vegetariskt) förutom att dom skulle få Indisk tomatsås istället för vanlig tomatsås och då undrade vi. Vad är skillnaden? Det finns väl inte kött i tomatsås?

Nu ska jag inte skriva mycket mer. Ellen i min klass som också kommit in på Rytmus berättade idag att jag, Martina och hon själv kommit in på Rytmus för våran musiklärare Elisabet. Elisabet blev då så glad att hon började dansa runt och fick glädjetårar i ögonen! :)

Jag berättade för min pianolärare att jag kommit in (preleminärt) och hon blev också jätteglad :). Så idag har jag gjort två människor väldigt glada bara pga. att jag varit duktig i skolan och även på pianolektionerna (och övat hemma såklart). Tänk på det! Ni som skiter i skolan att man kan göra människor så glada bara man anstränger sig lite! :D

Nu ska jag sluta hinner inte kolla efter fel halkningar på tangenter så även idag får ni ursäkta stavfel och liknande :)

Kram <3


Fint <3 synd bara att det blir så dåligt format på bloggen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0