Hello!

Hej!

Idag var det dags för nationella prov i matte och muntligt i svenska. Jag vet inte riktigt hur det gick...Jo jag vet att jag hade några slarvfel på matten som jag är ganska arg över mig själv för jag tog inte tid och kollade på uppgifterna eftersom jag blev så stressad att jag inte skulle hinna med B2 delen :(...Men gjort är gjort och så är det. På B2 hade jag antingen rätt och i sånt fall på allt eller så hade jag totalt fel och isånt fall på allt men vad kan jag säga? jag fick totalt hjärnsläpp men jag svarade iallafall och jag tyckte att det var rimligt :). Sen får vi se hur det går...Svenskan vet jag inte heller hur det gick men jag hade det muntliga med Fanny och vi har ju aldrig haft några större svårigheter med att prata...

Inget svar från Rytmus idag heller så jag vet inte än om jag kommit in...Jag tror att jag inte fått nåt brev pga ask-molnet som ställt in alla flyg till Gotland och posten från Stockholm skulle troligtvis kommmit med flyg...Eller det är det jag hoppas på för annars så skickar dom kanske bara ut brev till dom som kom in och i sånt fall så får jag gå på SP- Richard steffen i stan och jag har hört rykten om att det inte är så kul att gå där :(...Så jag hoppas på Rytmus nu :)..Just det jag kom in på Sp...medianvärdet för intagningen var 215 poäng...

Jag har fortfarande ont i halsen:( så jag åkte hem efter proven...efter en stund så ringde mamma och sade att farmor och farfar var på hemse så jag bakade en äppelpaj och sen kom dom förbi och åt äppelpaj :). Jag har inte varit duktig och läst kemi men jag ska det...jag har faktiskt läst 2 av 6 sidor. Däremot har jag nästan läst ut min engelska bok som är så sjukt bra att det nästan inte är sant...jag är kanske inte så mycket för klassiker annars men den här gillar jag:).

Nu ska jag läsa ut boken :) + kemin :S

Kram<3

längtar till sommaren så jag lade in den här härliga vykorts-liknande bilden från när vi var i grekland :)

Kolla hur brun jag är!!(spc på benen) p.s. det här är för 4 år sedan nu...

Haha the "old fashion" hoppbild :)

några ni känner igen??

nu ska jag sluta lägga upp bilder men det var kul :)

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Pajen var supergod!

2010-04-18 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0