Grattis Mamma!

Hej!

Idag fyller min mamma år grattis till henne!! Därför ska jag nu snart baka en kladdkaka och sen kommer mormor och morfar upp med smörgåstårta.Gott!!

Jag ska ännu packa allting (åker imorgon kl.5)(på morgonen) och tvätta lite. Just nu pratar jag med pappa i telefon. Nu gör jag inte det längre nu pratar han med Johan. Som sagt måste jag packa jag vet inte vad det är för väder där så det är lite klurigt... Var inne och kollade på yr.no (jättebra nosrk vädersida) och det verkar som om det blir varmt :) upp mot 21 grader så solskyddet åker med :).

Nu måste jag gå. Det vore tråkigt om jag packar försent och på så sätt glömmet t.ex. Pass eller nåt sånt viktigt...

Kram<3

p.s. Jag ska försöka blogga ifrån Frankrike men jag vet inte riktigt hur man frågar om man får låna datorn så jag får se om jag lyckas...d.s.

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Ha så kul i Frankrike. Vi blev också glada att du kom in på skolan. Hälsa och gratulera mamma!

2010-04-23 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0