Bildbomb (om jag kommer pa hur man gor)

Hej!

Nu kommer lite bilder ifran Frankrike om jag klurar ut hur man gor...

Na jag ar ledsen forstar inte ,ig pa Franska datorer...Det far bli extre mycket nar jag kommer hem....Sorry

Chatellerault var jattefint och det var jattevarmt fastan jag hade 30 solkram sa blev jag lite rod!! Da ar det varmt!
Jqg tog manga kort sq det far ni se senare.

Kram till alla i Sverige (och andra lander men chansen ar inte sa stor att nan ifran t.ex. Bulgarien laser detta....)


Kommentarer
Postat av: mamma och Johan

Jag och Johan som inte varit i Frankrike vill se ALLA bilder,ska bli fantastiskt roligt.

Skönt att Du hade solkräm för det är inte skönt eller ofarligt att bränna sig dessutom åldras huden i raketfart i solen utan skydd.

Tack för att Du förstår.

2010-04-28 @ 21:36:55
Postat av: Pappa

Kul att läsa om ditt äventyr. De franska lärarna har tydligen inte ändrat sig.....Dom skrek "förritiden" oxå. Skönt med värme och bra att du smörjer in dig. Ha det bra. Kram.

2010-04-29 @ 09:54:09
Postat av: Farmor o Farfar

Vi är nyfikna på dina bilder, skönt att det är varmt,kom ihåg att drick vatten!

Ha de bra!

2010-04-29 @ 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0