Prao!

Hej!

Varför börjar jag med att säga hej egentligen? Kanske ska sluta med det...
Den här veckan så har jag praoat på Åkessons musik 4sound :).
Jag måste säga att det helt klart ligger på top 20 på dom roligaste sakerna jag gjort i hela mitt liv!
Jag fick prismärka saker med en rolig apparat, stämma alla gitarrerna i butiken flera gånger om,laga gitarrer t.ex stränga om rengöra och olja in. Jag fick stränga om gitarrer med stålsträngar och med nylonsträngar.
Det var roligast att stränga med nylonsträngar eftersom det var krångligare med stålsträngar eftersom dom skärde in i fingrarna och skulle snurras och vikas och krokas när man skulle sätta dit dom.....
Jag fick hjälpa kunder det var också kul:) och packa upp massvis med saker, personalen där var helt sjukt roliga :).
Jag kan inte beskriva med ord hur kul det var men jag vill inte tillbaka till skolan nu...jag vill praoa minst två veckor till:)
Men det går ju inte....synd...man kan ju inte få allt och det ska ju bli kul att träffa alla igen :)
Har jag sagt att jag älskar musik? och att spela instrument och dansa och sjunga och allt som har med det att göra....
Nej det har jag nog inte sagt...men nu har jag ju sagt det :) det förklarar ju varför jag praoade på Åkessons :)
Till alla männsikor: om ni vill hitta en bra musikaffär gå till ÅKESSONS så är det fixat hihi 
                                                                             Puss o Kram Lingonmarmelad ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0