Måndag/Tisdag

Gissa vad som hände igår? Jag skrev ett långt inlägg och precis när jag ska lägga in det så lägger mitt internet på datorn av! Jag har ett trådlöst internet och det hoppar ur typ hela tiden men igår så var det extremt och det hoppade verkligen ur på fel tillfälle....Så jag antar att jag får skriva ihop allting nu och hoppas på att det inte försvinner igen.
Måndagen började med att jag vaknade på morgonen och kunde inte snacka...jag hade inte heller sovit så mycket på natten. Min pappa kommer ner och säger att jag inte ska gå till skolan först så vill jag göra det ändå (eftersom vi har haft sportlov och sen prao så jag har inte träffat klasskompisarna på två veckor) men sen så stannar jag hemma ändå.
Redan efter frukost ( honungsvatten och rostmacka ) så kan jag redan snacka igen iallafall så att det låter lite även om jag var väldigt hes. Det blev bättre och bättre och jag blev ganska frustrerad eftersom det inte finns nåt att göra och jag hade tråkigt. Jag hade lovat mig själv att inte läsa i min nya bok ( så länge vi båda andas av Stephenie Meyer ) eftersom jag inte vill att den ska ta slut...men det gick ju inget vidare och nu är det nästan ingenting kvar!
Jag älskar dom böckerna! jag är också helt sjukt beroende av dom...( som typ halva jordens befolkning ) och jag kan inte lägga ifrån mig dom! Nu har jag beställt den första boken på engelska för att läsa alltihop igen alla som har läst böckerna på båda språken säger att det är mycket som försvinner i översättningen och att dom är bättre på engelska. dom första 3 böckerna har jag läst 3 gånger och den fjärde snart en gång. Så om du/ni som läser ( om det är nån som läser ) inte har läst dom böckerna så vill jag bara säga att ni ska göra det dom är helt sjukt bra!!! bok ett heter "Om jag kunde drömma" bok två heter " När jag hör din röst" bok tre heter " Ljudet av ditt hjärta " bok fyra heter " Så länge vi båda andas " alla böckerna är skrivna av Stephenie Meyer och jag ÄLSKAR dom! men nu har jag gjort nog med reklam haha ;)
Idag så hände inte så mycket jag var i skolan och träffade igen det var några som hade bytt hårfärg och klippt sig och det det var jättefint:)Det hände inte så mycket men på sista lektionen då vi hade rörelse så lekte vi en jättekul lek som heter sykologen( troligtvis felstavat ) men som dom flesta väljer att kalla sykopaten ( kolla i förra parantesen ) hihi.
På torsdag så har kamratstödjarna (kis) fixat en temadag då ska vi klä oss i rocktema (inte ytterjackan utan musikstilen rock hihi ) men det är ganska brett så vi får se hur jag gör haha ;)    Puzz o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0