Internet...

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag och jag kommer kanske inte skriva på ett tag framöver heller.
Mitt internet har lagt av och därför så kan jag inte skriva...Sen jag skrev sist så har det hänt lite saker inget speciellt intressant men jag tänker skriva om det ändå!

Vi har haft rock-tema på våran skola det var jättekul alla var assnygga =)En tjej i klassen ritade en "tatuering" på min axel ner på armen en bit med en whiteboard penna :) Vi ska ha en konsert för allmänheten (utöver vårkonserten) för att få in pengar till våran vagn (på min skola så har man en vagn när man går ut nian, man har ett visst tema som man klär in hela vagnen med sen sätter man på kort av alla från när dom var små och sen så åker man runt i vagnen bakom en traktor med alla andra i paralellkllsserna. Sen hyr man en gigantisk musikanläggning och vrider upp volymen ;). Det låter kanske trist men dom som har åkt säger att det är skitkul). Så vi ska fixa en konsert. Jag har haft massvis med prov och ska ha några till innan påsklovet. Imorron har jag KUT-dag, SKÖNT!

Jag har varit med på en slags wallmans inspirerad sak ( resturangen i stockholm där dom serverar och uppträder sammtidigt. Heter det wallmans?). Det var ett storband som bjöd in min kör till att sjunga och sådant. Det var vi (kören), orkestern (storbandet), ett annat band, några steppdansare, några orientaliska dansare, en teatergrupp och vissa andra inbjudna gäster (typ komiker) som underhöll. Det var verkligen jättekul! Vi skulle sjunga 7 låtar på olika ställen och plocka av från varmrätten ( det var trerätters) men på den sista dagen så blev det andra bandet sjuka och vi fick lägga till 3 låtar. Det var ju tråkigt att dom blev sjuka men sammtidigt så var det kul att vi fick tre låtar extra.

Just nu så snöar det helt otroligt, i skolan så fick vi höra massvis med konstiga rykten(vissa var nog sanna) ett var att skolbussarna inte skulle gå och att vi var tvugna att stanna kvar i skolan eftersom att man inte fick gå ut. Då förstår ni nog hur vädret är om vi trodde på det! Alla fick typ panik och började skrika och snacka med varann, vissa tyckte att det skulle bli jättekul att vara kvar i skolan och vissa andra (som jag) ville verkligen inte att det skulle vara så. Jag har linser och måste ta ut dom på kvällarna om jag hade sovit över så hade jag vandrat omkring som en blind. Men bussarna kom och allting blev bra. En kille i min klass löste en sådan där kub med fyrkanter och färger på en minut han ska kanske lära mig så kan jag gå omkring och verka smart haha;).

Nu ska jag nog göra läxor :( eller nåt... jag kanske skjuter upp det till imorron ;)
                                                                                                   KRAM!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Din blogg är ju jätte snygg! XDXDXD

2009-03-27 @ 16:51:18
URL: http://twitwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0