Mitt (kanske) första korta inlägg :)

Nu är min tillfälliga 15-årskris borta igen...vi får väl se om den kommer tillbaka men idag så gjorde jag faktiskt något och jag gick upp vid nio(!). Visserligen så gjorde jag ingenting speciellt förräns vid klockan ett eller något...Men i alla fall jag gick upp vid nio och sedan vid ett så cyklade jag,min lillebror och min kompis ner till ett träsk och fiskade:) Jag är ganska dålig på att fiska och kan inte så mycket om det men min lillebror sa att det blåste förmycket för att få någon fisk. Men ibland så har han fel för efter nästan tre timmar så hade vi fått en abborre(den var faktiskt ganska stor) men vi ville inte döda den och visste inte riktigt hur man gjorde så vi släppte tillbaka den. Vissa kanske tycker att det är slöseri med tid och att det skulle vara jobbigt men jag tyckte att det var skönt att sitta på en brygga i solen och bara sitta där...Min lillebror hade ganska tråkigt efter ett tag och efter en halvtimme så började han klaga och ville hem men som ni kanske förstod innan  så stannade vi där i ytterligare 2 och ½ timme...min lillebror sysselsatte sig med att kasta macka...det kan ha skrämt fisken en del...När vi kom hem så fikade vi :). Det här inlägget ska inte bli långt eller långtråkigt så därför så slutar jag nu haha:)
                                                     Ha det bra! (om någon läser) (tack till er som läser och kommenterar <3)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, jo macka kastning och fiske hör kanske inte ihop.. :-)

2009-06-16 @ 19:13:22
Postat av: Elsa

Håller me dig. älskar att vara sitta i solen på bryggan och doppa fötterna i vattnet. hade gärna vart med er. ha de bra.

2009-07-04 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0