Sweet 15

Hej!
Idag så är det min födelsedag, sweet 15 here I come.

Egentligen så är jag inte 15 förräns ikväll....men jag är närmare 15 än vad jag var igår ;)
Jag har varit ute och åkt lite skidor...jag trillade inte men om det hade funnist fjärilar ute så hade dom nog flugit förbi mig hihi.  Annars  så har jag inte gjort så mycket...vaknade av sång och fick lite fina saker :)
Imorron så kommer släkten och på kvällen så ska jag ha filmkväll med asiatiskt tema jag kan tilllägga att jag inte visste att dom skulle ha det på let´s dance utan jag hade bestämmt det låååånnggt innan...
Nästa vecka så är det lov :D och efter det så har jag prao i en vecka :D
Nu så ska jag fixa tacos och sen så ska man väl kolla på melodifestivalen....
                                                                                         
                                                                                                            puss och kram kexchokla(d)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0