S&S

S&S står för Sportlov och Semlor
Idag så har jag inte gjort så mycket, jag var nere hos min mormor och sen har jag bara varit hemma.
Jag åt en wienersemla mums! wienersemlor är mycket godare än vanliga =).
Nu så är jag hos min bästa kompis och vi har typ inget att göra.....men snart så kommer vi nog på någonting men mellan det så finns det ju tid för mig att skriva =P.
Imorron så ska jag åka skridskor och kolla på när min lillebrorsa spelar krullis cup.
Nu ska vi kolla på parodier medans föräldrar och syskon är på föräldramöte:D.
                                                                                                puss o kram på semmeldagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0