jag har ingen aning....men ÄNTLIGEN

Hej!
Nu ska jag vara ärlig, jag vet inte vad jag ska skriva nu haha..
Alla verkar ju börja sina bloggar genom att säga att det är en ny blogg, att man troligtvis inte kommer att skriva så ofta och att man tror att ingen kommer att läsa detta men att man skriver för att det är roligt, det stämmer nog in på mig, men vad tråkigt att alla ska börja likadant haha:).
Jag har länge viljat ha en blogg, och nu ÄNTLIGEN så har jag en! och imorron så fyller jag 15 =) kan det bli bättre?
svar ja men jag är nöjd som det är..i alla fall just nu :)
                                                                            Puss och Kram skumbanan ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

okej.. men kör på! Skriv om precis vad du vill. På min blogg skriver jag om fester och kalas:) haha.. din hobbie kanske?

2009-02-20 @ 20:33:29
URL: http://kalasakuten.blogg.se/
Postat av: Moa

Kör hårt snygging!

2009-02-20 @ 20:43:43
URL: http://moamask.blogg.se/
Postat av: majsis

du kan skriva om strumpor;)

2009-02-21 @ 12:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0