Påsklov

Nu är det påsklov! Skönt men shit vad tiden går fort....det har jag nog sagt förut men det är ju sant. Idag har jag varit på konfirmation, vi kollade mest på film så det var ganska okej. På måndag så ska jag på filmkväll:) det ska bli jättekul! det här inlägget blir nog kort för jag ska snart äta...förra veckan ( i onsdags och torsdags ) hade vi temadagar. Vi bakade,spelade spel och kollade på musikalen hair, jag tyckte att den var bra jag ska inte avslöja slutet men det var sorgligt. På gympan så har vi dansat med pardans och vi skulle göra det ända fram till påsklovet men när jag var på väg ut till musiksalen så träffade jag en danslärare som jag haft innan ( hon är jätteduktig och världens bästa ). Hon var på skolan och dansade med niorna men vi pratade lite och hon ska att hon skulle kolla om hon kunde dansa med oss och det gick :) det var jättekul mycket bättre än pardans! Nu ska jag gå som sagt så blev det här inlägget kort.    
   KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0